Bližší informace o pracovní pozici naleznete ZDE.
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- vedení týmů (osobní asistenti dětí, externí odborníci)
- příprava a administrace výběrového řízení osobních asistentů (doplnění současného týmu)
- plánování, příprava a zajištění vzdělávacích seminářů pro asistenty z projektu „Kámoš“
- plánování a koordinace schůzek osobních asistentů s dětmi
- plánování, příprava a zajištění hromadných i individuálních volnočasových aktivit
- běžná administrativa (telefony, e-mail, písemná korespondence)
- práce s dokumentací (zakládání, vedení, zápisy ze schůzek)
- účast na případových konferencích
- evidence odpracovaných hodin (příprava podkladů pro účetní zpracování)
- sociální a pracovní poradenství
- zpracování individuálního plánu další spolupráce dle identifikovaných potřeb klienta
- individuální schůzky s klienty, společné plánování dalšího postupu
- doprovázení na úřady, soudy a další instituce (např. základní školy)
- informování klientů o možnostech čerpání dávek a jiných příspěvků
- sepisování životopisů, pomoc a podpora při hledání zaměstnání
- pomoc při hledání bydlení (vč. azylového)
- zprostředkování kontaktu a navazujících služeb
- úzká spolupráce s vedením organizace
- povinná účast na týmové supervizi
POŽADUJEME:
- vzdělání dle zákona 359/1999 Sb., §49a
- praxe v pomáhajících profesích
- profesionalitu
- zkušenosti s vedením týmu
- znalost práce na PC, především Microsoft Office
- trestní bezúhonnost
- schopnost pracovat jak v týmu, tak samostně řešit zadané úkoly
- ztotožnění se s vizí organizace a jejími hodnotami
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:
sociální cítění, empatie, slušné vystupování, komunikativnost,asertivní jednání, samostatné myšlení a jednání, schopnost týmové práce, cílevědomost, pracovní nasazení, kreativnost a schopnost zvládat stresové situace
NABÍZÍME:
- práci na HPP (1,0 úvazek)
- zaškolení a seznámení s metodikou projektu i se spisovou dokumentací klientů
- možnost samostatné a kreativní práce v projektu s 11letou historií
- práci v mladém, sehraném a otevřeném týmu
- účast na týmové supervizi
- odpovídající finanční ohodnocení
- odborné zázemí a metodickou podporu
- možnost využití individuální supervize
V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím:
- svůj životopis s vloženou fotografií a
- krátký motivační dopis
a to nejpozději do pátku 19. srpna 2016 na adresu cesnekova@barevnysvetdeti.cz
Po zhodnocení životopisu a motivačního dopisu budou úspěšní uchazeči pozváni do dalšího kola výběrového řízení, které se uskuteční v týdnu od 22. srpna 2016 na adrese Pod Nuselskými schody 1721/3, Praha 2.
Zahájení pracovního poměru je naplánováno na září 2016.
Více informací o organizaci i projektu „Kámoš“ naleznete na www.barevnysvetdeti.cz. V případě dotazů je Vám k dispozici e-mail cesnekova@barevnysvetdeti.cz